fredag 25. mars 2011

Bursdag.


 Jeg fikk denne av mamma, og den er kjempefin!! :D


 Armebåndet satt fast i kjolen xD

Heii :) I dag var jeg så klart på skolen xP Etter skolen dro jeg hjem. Etter en liten stund ordnet jeg meg til bursdagen til Maddie :D Jeg tok på meg Guess kjolen min, en strømpebukse, armebånd, en nydelig ring jeg fikk av mamma på cruise og en kjempesøt hårbøyle :D Jeg legger ut bilde av hvordan jeg så ut ;) Og bildene fra Paris kommer, men siden jeg tok 757 bilder og jeg skal velge favorittene mine, kan det ta litt tid, men jeg legger ut litt og litt ;D På bursdagen til Maddie spiste vi taco, så på Maddie åpne opp gaver, spise kjempegod dessert og så så  vi på Dum og Dummere^^ Elsker den filmen, Jim Carrey er GENIAL :D Han i Ace Ventura er best ;P Jaja, nå er jeg hjemme igjen å ser på Skavlan med mamma, Regine og pappa :D Pappa er heldigvis hjemme igjen :) For dere som ikke visste det, så skal pappa jobbe i Sverige med en kollega ;) Men han kommer noen ganger hjem i helger og sånt :D Dette var min dag, hvordan var din og hva gjorde du? :)

HennySofie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar