tirsdag 22. mars 2011

Paris.

Heii :D Jeg vet jeg ikke har blogget, men jeg var jo i Paris i helga med verdens vakreste mamma og verdens peneste storesøster :P Det var SÅÅÅ gøy og koselig :) Jeg fikk ikke tilgang til å blogge i går heller, siden flyet landet kvart over ni et eller annet så vi kom ikke hjem før halv elleve-elleve ;) Jeg kan skrive litt hva vi har gjort :)

Fredag: 
Vi kom veldig tidlig til Paris. Jeg var trøtt og sliten så jeg sov en times tid på hotellet før vi gjorde noe særlig^^ Etter det gikk vi på en gate som heter Champs Elysees :) Litt etterhvert så Regine Louis Vuitton og jeg MÅTTE over for å titte :D Jeg ELSKER Louis Vuitton :P Butikken var STOOOR :o Det var vakter over alt, og de holdt opp dørene xP Sykt kult :D Etter hvert dro vi på Mc'ern :) Men der ble de bare sure og visste ikke hva gluten var-.-" Mamma, Regine og jeg fant ut at ordet gluten, faktisk er fransk! Så vi syntes det var litt rart .. Men litt etter hvert gjorde vi mer googling, der stod det at Frankrike var dem som ikke hadde no særlig glutenfri mat! Men vi fant glutenfri mat etter hvert på sånt stort supermarket :P 

Lørdag: 
Vi dro til Eiffeltårnet og tok bilder :) Vi dro ikke opp, vi syntes ikke det var det aller viktigste :) Etter Eiffeltårnet tok vi Taxi til Louvre :D Vi var i ekte ruiner og så den ekte Mona Lisa :O Utrolig spennende :) Starbucks drakk vi på Louvre :D Namnam^^ Vi dro på Notre Dame etter Louvre :) Når vi var ferdige der, dro vi på et spisested med god mat :D Jeg spiste entrecote og pommes frites :P Digg :D 

Søndag:
Vi dro til Versailles på søndag :) For dem som ikke vet hva Versailles er, så er det slottet til Ludvig 14., solkongen :) Det var kjempespennende og fint der :) Vi hadde ikke så mye tid, så vi dro tilbake til Champs Elysees for å drikke Moccha Frappechino :P NAM! Litt etter det måtte vi dra :( Men det er godt å være hjemme :)

Skal legge ut bilder senere ;) Promise^^

HennySofie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar